Kabul Edilen Bildirilerin Listesi

1
Özel Yetenekli Öğrencilerin Teknoloji Kullanımları, Teknolojik Gelişmelere İlişkin Görüşleri Ve Düşünceleri
Izzet Karaca, Recep Çakır,
2
İlkokul Öğretmenlerinin Üstün Yeteneklilik Ve Üstün Yetenekli Eğitimine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi (Silifke İlçesi Örneği)
Derya Sönmez, ,
3
Stem Eğitimi Uygulamalarının Üstün Zekalı Çocukların Fen Bilgisi Eğitiminde Akademik Başarılarına Olan Etkisi
Adem Yılmaz, Cihan Gülgün,
4
Bilim Ve Sanat Merkezlerindeki Bireyselleştirilmiş Eğitim Programinda Türkçe Dersi Uygulamalari Turkish Course Practices In Individualized Education Programs In Science And Arts Centers
Bilge Bağcı Ayrancı,  Filiz Mete,
5
Sinirbilim Araştırmalarına Göre Üstün Yetenekli Bireylerin Beyni
Ulku Ayvaz, Soner Durmus,
6
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Bir Hızlandırma Strateji Olarak Okula Erken Kayıt
Güner Kutal, Feyzullah Şahin,
7
Fen Öğrenmede Zihinsel Risk Alma: Üstün Yetenekli Öğrenciler Ile Akranları Üzerinde Bir İnceleme
Atike Urkay, Feyzullah Şahin,
8
Üstün Zekalı Öğrencilerin Eğitiminde Bir Hızlandırma Strateji Olarak İkili Kayıt
Ali Ünlü, Feyzullah Şahin,
9
Avrupa Birliği Üye Ülkeleri Ile Türkiye'de Özel Eğitim Öğretmenliği Programlarında Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Derslerin İncelenmesi
Nilay Kayhan, Pelin Piştav Akmeşe,
10
Üstün Yetenek Potansiyeli Olan Çocuklarda Sosyal Beceri Eğitimi
Başak Karateke, ,
11
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ortak Çalışmaya İlişkin Algıları: Metafor Çalışması
Yakup Ayaydin, Gülten İlhan,
12
Üstün Zekalı Çocukların Coğrafya Dersinde Resfebe Kullanımı
Emine Yurteri, ,
13
Bilsem Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine Ve Bilsemlere İlişkin Görüşleri
Yakup Ayaydin, Duygu Ün,
14
Üstün Ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Bir Stem Materyali Olarak Algodoo? Ya Yönelik Görüşleri
Erhan Şahin, ,
15
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının (Atbö), Üstün Yetenekli Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Erhan Şahin, ,
16
Probability Explorer Simülasyonunun Üstün Zekâlı/Yetenekli Öğrencilere Olasılık Öğretmedeki Kullanışlılığına İlişkin Bilsem Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Cahit Aytekin, Serdal Baltaci, Avni Yildiz
17
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Görüşleri
Cahit Aytekin, Rabia Sarica, Tuğba Aytekin
18
Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Rabia Sarıca, Cahit Aytekin, Tuğba Aytekin
19
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Özlenen Özdiyar, Tülin Acar, Zeynep Şen, Abdul Samet Demirkaya, Nuri Doğan, Eda Gürlen
20
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Abdul Samet Demirkaya, Zeynep Şen, Özlenen Özdiyar, Tülin Acar, Eda Gürlen, Nuri Doğan
21
Üstün Yetenekli Çocukların Baskın Özelliklerinin İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle Ölçeklenmesi
Serap Büyükkıdık, Ayşe Şimşek,
22
Üstün Yetenekli Yetişkin Bireylerin Eğitim Yaşantılarına İlişkin Görüşleri Ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öneriler
Abdul Samet Demirkaya, Özlenen Özdiyar, Eda Gürlen
23
Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Ailelerinin Karşılaştıkları Sorunlar
Ayşe Alkan, Metin Çengel,
24
Bilim Sanat Merkezine Giden Öğrencilerin Bilgisayar Oyun Bağımlılığının İncelenmesi
Ayşe Alkan, Metin Çengel,
25
Üstün Yetenekli/Zekâlı Çocuklar Kendi Hayallerinin Yolcusu Mu? Bizim Hayallerimizin Mahkûmu Mu?
Ata Pesen, Behçet Oral,
26
Bilim Ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar Ile Merkezin Öğrencilere Katkıları
Ayşen Tükel, Seçil Yildiz,
27
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
Dila Nur Yazıcı, Berrin Akman, Elif Mercan Uzun, Servet Kardeş
28
Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi
Servet Kardeş, Berrin Akman, Dila Nur Yazıcı
29
Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Akil-Zeka Oyunlari İle İlgili Düşünceleri
Ayşe Alkan, Hüseyin Mertol,
30
Bilim Ve Sanat Merkezlerinde Görev Yapan Öğretmen Ve İdarecilerin Okul Gelişimi Ve Meslek Algısı Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği
Taner Altun, Arif Ertürk,
31
Geçmişten Günümüze Türkiye'de Üstün Yetenekliler/Zekâlılar Araştırmaları
Ebru Öztürk Akar,  Ülkü Ayvaz,
32
Bilsem Matematik Öğretmenlerinin Yaratıcılığı Destekleyici Davranışları
Avni Yildiz, Serdal Baltacı,
33
Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Eğitime İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Fatih Aydoğdu, Çiğdem Kaya Bağdaş,
34
Üstün Yetenekli Ve Zekâlı Tanısı Almış Ve Almamış Çocukların Zihinsel Engelli Yaşıtlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Çiğdem Kaya Bağdaş, Fatih Aydoğdu,
35
Zeytinburnu Talent Academy
Burak Türkman, ,
36
Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Eğitiminde Teknolojinin Yeri
Zühal Çubukçu, Şule Betül Tosuntaş,
37
Üstün Yetenekli Çocuklarda Görülen Sağlık, Bakım Ve Aile Sorunları: Bir Literatür Taraması
Sümeyye Yıldız, Naime Altay, Ebru Kiliçarslan Törüner
38
Educating The Artistically Talented With Art Criticism
Sonya Türkman, ,
39
Üstün Yetenekli\Zekalı Öğrencilerin Eğitiminde Kullanılan Eğitim Yazılımları
Metin Çengel, Ayşe Alkan, Fatih
40
Üstün Zekâli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersinde Karşilaşmiş Olduğu Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
Ünal Şimsek, Muhammed Nafiz Hüdavendigar, Cennet Tuğçe Kağnıcıoğlu
41
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Çocuklara İlişkin Metaforik Algıları
Ayşe Duran, H.Elif Dağlıoğlu,
42
Examination Of Postgraduate Thesis Within The Field Of Gifteds: Content Analysis Study
Serpil Pekdoğan, Kayhan Bozgün,
43
Üstün Yetenekliler Eğitimine Tarihi Bir Bakış: "Güzide Sınıflar"
Yasemin Ersöz, ,
44
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Kendi Kendine Öğrenme Becerileri Ve Kaygı Düzeyleri Arasındaki Ilişkinin Incelenmesi
Mustafa Kahyaoğlu, Ata Pesen, Mehtap Saraçoğlu
45
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Fen Öğretmenlerinin Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Şahin İdin, İsmail Dönmez,
46
Türkiye'de Üstün Yetenekliler Eğitiminin Yasal Dayanaklari
Ridvan Karabulut, ,
47
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlikleri İle Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimine İlişkin Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Ezgi Oral, ,
48
Destek Eğitim Odalarında Çalışan Öğretmenlerin Niteliklerinin Belirlenmesi
Burçin Ateş, Gizem Ezgi Kaya, Nazife Kunt
49
Üstün Yetenekli Çocukların Aileleri Ve Kardeş İlişkileri
Elif Aksekili, Gülümser Gültekin Akduman,
50
Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminde Öğretmen Yetiştirme
Dicle Cantekin, Gülümser Gültekin Akduman,
51
İki Kere Özel Gereksinimli Çocuklar
Dicle Cantekin, Gülümser Gültekin Akduman,
52
Üstün Yetenekli Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarına Yönelik Öğretmenlerin Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Nisa Gökden Kaya, Ayşegül Ataman,
53
Üstün Yetenekli Çocukların Tanılanması
Merve Şepitci, Gülümser Gültekin Akduman,
54
Geçmişten Günümüze Üstün Yetenekli Çocukların Hakları
Merve Şepitci, Gülümser Gültekin Akduman,
55
Günümüz Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından Enderun/ Enderun School Within The Context Of Contemporary Education For Gifted And Talented Students
Osman Sabancı, Safiye Sarıcı Bulut, Elif Dağlıoğlu
56
Zeka Oyunlarıyla Yapılan Farklılaştırma Çalışmalarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Okul Tutumlarına Etkisi
Emel Bozkurt, ,
57
Bilim Ve Sanat Merkezlerinin Sorunları Ile İlgili Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Ramazan Çeken, ,
58
Üstün Zekalılar Öğretmenliği Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Sezen Camcı Erdoğan, ,
59
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Güçlendirilmesi Gereken Yönlerine İlişkin Öğrenci, Öğretmen Ve Aile Görüşleri
Şule Demirel Gürbüz, ,
60
Using Data Mining Algorithms For Identification Of Gifted/Talented Students And Performance Comparisons Of Classification Models
Mehmet Sevri, Hacer Karacan,
61
Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Belirlenmesinde Veri Madenciliği Algoritmalarının Kullanılması Ve Sınıflandırma Modellerinin Performans Karşılaştırması
Mehmet Sevri, Hacer Karacan,
62
Bilim Ve Sanat Merkezine Kayıtlı Öğrencilerin Devamsızlık Nedenlerine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Derya Girgin, ,
63
Bilim Ve Sanat Merkezine Kayıtlı Öğrencilerin Memnuniyetlerinin Belirlenmesi
Derya Girgin, ,
64
Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi
Ayşenur Çelik, ,
65
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklarla İlgili Görüşleri (Elazığ İli Örneği)
Nihan Karabulut, Onur Demir,
66
Addie Modeli Ile Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bilgisayar Destekli Matematik Etkinlikleri Geliştirme
Nurullah Taş, Aslan Gülcü,
67
Türkiyede Üstün Yeteneklilere Yönelik Bilim Ve Sanat Merkezlerine Öğrenci Alım Süreci: Sorunlar Ve Öneriler
Nurullah Taş, Aslan Gülcü,
68
Bilim Ve Sanat Merkezlerinde Sanat (Resim) Alanında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Görsel Sanatlar Eğitimi Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Yasemin Karakaya Bilsem Örneği)
Hüda Sayin Yücel, ,
69
Türkiye?De Özel Yetenekli Öğrenciler İle İlgili Yapılan Akademik Çalışmaların Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Nalan Altay, Desen Yalım Yaman, Feryal Aslan
70
İnternet Yorumlarında Üstün Yetenek Kavramına Bakış Üzerine Nitel Bir Çalışma
Ramazan Çeken, ,
71
Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Fen Projelerinde Cinsiyet Faktörünün Yerinin Araştırılması
Ramazan Çeken, ,
72
Üstün Zeka Tanisi Konan Çocuklarin Sosyal Çevrede Etiketlenmesi Sonucunda, Ebeveynlerinin Başa Çikma Becerilerinin İncelenmesi
Alev Kuru, Hatice Öztürk,
73
İlkokul Öğrenci Velilerinin Üstün Yetenek Kavramına Ve Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimine Yönelik Algıları-The Perceptions Of Primary School Students On The Concept Of Superior Ability And The Education Of Highly Talented Children
Ramazan Ertürk, ,
74
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı
Erkan Çalişkan, ,
75
Özel Yetenek İle Uyumlu Öğretimin Akademik Başariya Etkisi
Nuh Özbey, Hatice Çetinkaya, Ali Demir, Ferhat Dolaş, Abdullah Tereci
76
Rehber Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrenciler, Eğitimleri Ve Gereksinimlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Şule Güçyeter, ,
77
Öğretmen Adaylarının Üstün Zeka Kavramına Yöenlik Metaforik Algıları
Sezen Camcı Erdoğan, Şule Güçyeter,
78
Cumhuriyetin İlk Yıllarında Yayınlanan Çocuk Dergilerindeki ?Akıl Oyunları? Örnekleri
Makbule Sarıkaya, ,
79
English Language Teaching For Gifted And Talented Students
Servet Balikci, ,
80
Türkiye Çek Cumhuriyeti İtalya ve Almanya'daki Okul Öncesi Öğretmenlerinin Etkinlik Uygulamalarına ilişkin Görüşleri
Osman Basit, Aysun Turupcu Doğan, Esra Ömeroğlu
81
Gaziantep'in Geleneksel Evlerindeki Süslemelerden Bilim Sanat Merkezi Öğrencilerine Disiplinlerarası Çalışmalarla Tarihi Değerler Eğitiminin Kazandırılması
Özcan Elzem Şengül, Özden Yildiz, Özlem Talip
82
Üstün Zekâlı Ve Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Metaforik Algıları
Özlem Can, Rabia Ünal, Tuğba Dönmez
84
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
Sibel Yoleri, Gamzegül Tetik, Hatice Şebnem Çetken
85
Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler
Eyüp Artvinli, Zülfiye Melis Demir,
86
Teacher's Implicit Theories About Students' Giftedness
Amina Isanovic Hadziomerovic, Dzeneta Camovic,,
87
Üstün Zekalı Ve Yetenekli Öğrenciler Ile Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Derse İlgilerinin Farklı Değişkenlerle İncelenmesi
Aysegul Islekeller Bozca, Serap Emir,
88
Sınıfında Üstün Yetenekli Ve Tipik Öğrenci Bulunan İlkokul Öğretmenlerinin Eğitsel Ve Kişisel-Sosyal Alanda Kullandıkları Stratejilerin Ülkelerarası Karşılaştırılması
Safiye Sarıcı Bulut, Osman Sabancı, Melek Gülşah Şahin
89
Needed Intervention Strategies In Children?S Education: An Observation From A Tiny Village In India
Venkatachalam Chinnaswamy, ,
90
Mainstreaming Children With Special Needs: Efforts Of Brac
Utpal Mallick, ,
91
Erken Çocukluk Dönemindeki Üstün Yetenekli Çocuklara İlişkin Türkiye?De Gerçekleştirilen Lisansüstü Çalışmaların Çok Boyutlu Analizi
Fatma Koç, Adile Gülşah Saranlı,
92
The Identification Of Creativity Of The Gifted Students In Pre-School Period Using Their Drawings
Şule Erşan, ,
93
Çeşitli Ülkelerde Kapsayıcı Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Öğretmenlerin Çocukların Bireysel Yeteneklerini Belirlemek, geliştirmek ve motivasyonlarını arttırmak için yaptıkları çalışmaların incelenmesi
Elif Dağlıoğlu, Aysun Turupcu Doğan, Osman Basit